Garantie en retourneren



Annuleren

Het annuleren van een bestelling is alleen mogelijk op de dezelfde dag dat de bestelling heeft plaatsgevonden of nog niet is betaald. In het geval de bestelling bij ons is verwerkt is ons retourbeleid van toepassing. In het geval de betaling heeft plaatsgevonden, maar de bestelling nog niet bij ons is verwerkt, storten wij uw geld zo snel dit bij ons binnen is, terug. Houdt u er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat het geld op uw rekening staat. Bij betalingen met Paypal, Mastercard en andere creditcards worden 3,5% transactiekosten gemaakt. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

 



Retourneren

Helaas kan het gebeuren dat er iets mis is met het product, of dat u zelf niet tevreden bent. U kunt dan het product terugsturen. U heeft hier  14 werkdagen na ontvangst van de producten de tijd voor, de zogenaamde ‘afkoelperiode’. Laat dit ons altijd, binnen de genoemde 14 werkdagen, schriftelijk of per mail weten. Vermeldt u zowel de klant- en bestelgegevens als ook de gegevens van de producten. Zo snel bij ons bekend is dat u het product wilt retourneren neemt onze klantenservice contact met u op en lossen het met u op. U hoeft ons de reden van het retourneren niet te vertellen, dat gaat ons niet aan. Maar als u het wel wilt vertellen , zijn we daar erg blij mee. Het helpt ons de kwaliteit van onze producten te verbeteren. 

De producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en, indien mogelijk, in originele verpakking naar ons teruggestuurd te worden. Mocht het product beschadigd bij ons aankomen behouden wij het recht kosten in mindering te brengen. Uiteraard ontvangt u hierover bericht en foto's ter ondersteuning van het bewijs.

Sommige producten dienen nog zelf gemonteerd te worden. Controleert u alle onderdelen voor montage, want na montage kunnen wij het product niet meer terugnemen. 

Zooff zal de aankoopsom of een deel na ontvangst van het product, aan u terugstorten. Houdt u er rekening mee dat dit enkele werkdagen kan duren voordat het op uw rekening staat . Om misverstanden te voorkomen vragen wij u een mail te sturen met daarin vermeld de tenaamstelling van uw rekeningnummer, uw rekeningnummer (IBANnr), factuurnummer en productomschrijving. De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening, ook indien u slechts een deel van de bestelling aan ons retourneert.

Zooff vergoedt alle betalingen van de consument binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Zooff aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Zooff gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Klanten uit België vragen wij het IBAN en BIC/Swift nummer van de eigen bank te vermelden.


Adres

U kunt de artikelen naar het volgend adres terugsturen:

Zooff.nl
T.a.v. Retour Zooff
Mollerusweg 76
2031 BZ  Haarlem


In onze Algemene Voorwaarden in de artikelen 6, 7 en 8 vindt u meer over de garantie en retourneren.